فروش لوازم یدکی
خانه / دیاق سپر جلو 405 / فروش بهترین جنس دیاق سپر جلو خودرو پژو ۴۰۵

فروش بهترین جنس دیاق سپر جلو خودرو پژو ۴۰۵

دیاق سپر جلو ۴۰۵، به صورت جزئی و عمده به فروش می رسد. دیاق یا ضربه گیر، قطعه ای از لوازم خودرو یدکی است که نقش مهمی در امنیت خودرو دارد. دیاق سپر جلو در پشت سپر جلو قرار دارد. در هنگام تصادف و ضربه به سپر جلو، فشار وارد شده از طریق دیاق سپر جلو، جذب شده و فشار کمتری به قسمت های داخلی وارد می شود. 
از این رو کیفیت و اصل بودن این قطعه بسیار مهم است. بهترین نوع آن در ایران از جنس پلاستیک بوده و بسیار مقاوم است و نصب راحتی دارد.

فروش بهترین جنس دیاق سپر جلو خودرو پژو 405

آخرین قیمت دیاق سپر جلو موجود در بازار

آخرین قیمت دیاق سپر جلو موجود در بازاردیاق سپر که با نام های ضربگیر، تقویتی و یا پفکی هم شناخته شده است، قطعه ای از خودرو است که در پشت سپرهای جلو و عقب خودرو نصب می شود. این قطعه از آن جهت ضربگیر خوانده می شود که ضربه حاصل از تصادف را با فناوری به کار رفته در خود، دفع می کند.
در هنگام تصادف و برخورد سپر جلو، ضربه وارد شده توسط دیاق سپر جلو جذب شده و در نتیجه آسیب کمتری به سرنشینان اتاقک خودرو و اجزای زیر کاپوت وارد می شود. در این هنگام ممکن است دیاق سپر جلو ماشین، شکسته شده و یا آسیب ببیند. بنابراین همواره بعد از ضربه به سپر جلو، باید دیاق سپر را چک کرد و از سلامت آن مطمئن شد.
قیمت دیاق سپر جلو با توجه به نوع، رنگ ، مدل، جنس آن و همین طور برند تولید کننده آن متفاوت است. همچنین نیاز بازار هم عامل دیگر تعیین قیمت آن است. از جمله عوامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت، نرخ ارز است؛ که همواره باعث نوسان قیمت لوازم خودرو می شود.

عرضه کلی محصولات لوازم یدکی خودرو

عرضه کلی محصولات لوازم یدکی خودروامروزه شرکت های خودرو سازی، خودروهایی طراحی و تولید می کنند تا انواع سلیقه مردم را پوشش دهند. با تولید هر خودرو، لوازم یدکی آن نیز باید به بازار عرضه شود.
کارخانه لوازم خودرو با توجه به نیاز بازار، اقدام به تولید انواع لوازم یدکی خودرو می کند. بهترین لوازم خودرو پس از طراحی با بهترین مواد اولیه تولید شده و پس از انجام آزمایشات مختلف و کسب استاندارد های لازم به بازار عرضه می شوند.
با توجه به افزایش تعداد خودرو ها و همین طور افزایش تصادفات، صاحبان خودرو هزینه بسیاری را برای لوازم یدکی خودرو خود صرف می کنند. از این رو بازار خرید و فروش لوازم یدکی خودرو همواره مشتری داشته و پویایی دارد. یک فروشنده لوازم خودرو با عرضه کلی لوازم یدکی می تواند محصولات خود را با قیمت مناسب تری به خریدار ارائه دهد.

معرفی بهترین جنس دیاق سپر جلو ۴۰۵

معرفی بهترین جنس دیاق سپر جلو 405دیاق سپر جلو، قطعه ای در پشت سپر جلو است که واسط بین سپر جلو و شاسی خودرو ۴۰۵ است. دیاق پژو ۴۰۵ به صورت متصل یا جدا از بدنه طراحی و ساخته می شود.
بهترین دیاق سپر جلو پژو، باید در هنگام تصادف، تا حد امکان ضربه را دفع کند و آسیب کمتری به سرنشینان و قطعات خودرو وارد کند. 
برای ساخت انواع دیاق سپر از مواد اولیه ای مانند فلز و پلاستیک استفاده می شود. بهترین جنس دیاق سپر جلو پژو ۴۰۵ که در داخل تولید می شود، پلاستیک است. این ماده به دلیل ارزان بودن و همچنین ساده بودن فرایند تولید برای ساخت دیاق سپر پژو ۴۰۵ بسیار مورد استفاده است. از طرف دیگر این دیاق سپر جلو باکیفیت که از پلاستیک فشرده ساخته می شود در برابر فشار و ضربه سبک بسیار مقاوم بوده و نصب راحتی هم دارد. 
دیاق سپر فلزی سنگین بوده و وزنی اضافی به خودرو وارد می کند.

فروش مستقیم انواع دیاق سپر جلو پژو

فروش مستقیم انواع دیاق سپر جلو پژوطراحی و تولید دیاق سپر جلو پژو ۴۰۵ به صورت یکپارچه نمی باشد.
انواع دیاق سپر جلو پزو ۴۰۵ :

  1. مجموعه دیاق سپر جلو سمت راست : این قطعه در پشت سپر و در سمت راست آن قرار می گیرد. طراحی این قطعه بر اساس طراحی سپر ها ممکن است متفاوت باشد.
  2. مجموعه دیاق سپر جلو سمت چپ : این قطعه نیز مانند دیاق سمت راست است با این تفاوت که در داخل قسمت سپر جلویی و در سمت چپ خودرو (راننده) قرار دارد.
  3. دیاق جلو پژو ۴۰۵ : قطعه وسطی دیاق که معمولا از جنس فلز می باشد. 

در هنگام تصادف و ضربه ممکن است هر کدام از دیاق های سپر جلو پژو آسیب ببینند، که می توان قطعه آسیب دیده را به صورت تکی و جداگانه تهیه کرد. برای تهیه این قطعه باید به صورت مستقیم اقدام به خرید کرد، در این صورت بدون واسطه می توان خریدی مطمئن تر و با هزینه کمتر انجام داد.
در هر صورت پس از ضربه به سپر جلو، حتما سپر و متعلقات آن را به خوبی چک کنید و در صورت آسیب دیدگی نسبت به تعویض قطعات آسیب دیده اقدام کنید. در غیر این صورت یک ضربه کوچک به خودرو می تواند خسارت سنگینی به بار بیاورد.

مرکز خرید بهترین دیاق سپر جلو در ایران

مرکز خرید بهترین دیاق سپر جلو در ایرانبا افزایش تعداد خودروها، تصادفات هم افزایش می یابد. با توجه به تعداد بیشمار خودرو در کشور، باید مراکز متعددی برای پاسخگویی به نیاز دارندگان خودرو فراهم باشد. اصلی ترین نیاز صاحبان خودرو، لوازم یدکی است. لوازمی با کیفیت، اصل و با قیمتی مناسب و دسترسی آسان. این قطعات را می توان به راحتی و با اطمینان از سایت ما خریداری کرد.
در اکثر تصادفات شهری این سپر خودرو هاست که آسیب می بیند؛ بنابراین یکی از این لوازم یدکی که نقش مهمی در کاهش میزان خسارت در هنگام بروز تصادفات دارد، دیاق یا ضرب گیر سپر جلو است.
با توجه به نوع خودرو، طراحی دیاق سپر جلو نیز متفاوت خواهد بود. همچنین کارخانه سازنده از مواد اولیه مختلفی برای تولید دیاق سپر جلو استفاده می کند. روش ساخت و تجهیزات و قالب های به کار برده شده هم در کیفیت دیاق سپر جلو تاثیر گذار هستند. با این همه، تمامی دیاق های سپر جلو، وظیفه یکسانی دارند. همه آن ها باید سپر را محکم در جای خود نگه دارند و در صورت برخورد، فشار را به خوبی و تا حد امکان دفع کنند.

واحد معتبر فروش لوازم خودرو ارزان

واحد معتبر فروش لوازم خودرو ارزانخرید لوازم ارزان خودرو به شرط داشتن کیفیت مطلوب، خواسته هر خریدار لوازم یدکی خودرو است. برای رسیدن به این خواسته، باید قطعات اصلی خودرو به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به واحد معتبر فروش لوازم خودرو تحویل داده شود. با کوتاهی دست واسطه ها و دلال هاست که کالای با کیفیت اصلی با قیمت واقعی به دست خریدار نهایی می رسد.
کشور ما به لحاظ داشتن واحدهای پتروشیمی فراوان، به راحتی می تواند مواد اولیه بسیاری از لوازم خودرو را در اختیار تولید کنندگان این بخش قرار دهد و دیگر نیازی به واردات نباشد. کارخانه های سازنده لوازم خودرو هم تولیدات با کیفیت و متنوع خود را به صورت عمده و با قیمتی مناسب در اختیار واحدهای معتبر فروش قرار دهند. بدین صورت می توان انتظار داشت لوازم خودرو ارزان قیمت به دست مشتری نهایی برسد. برای مثال، خریدار دیاق سپر جلو می تواند به راحتی دیاق سپر جلو ارزان را با کیفیت و اصالت به راحتی تهیه کند.

تجارت ویژه و عمده ای دیاق سپر جلو

تجارت ویژه و عمده ای دیاق سپر جلوخودرو ها طوری طراحی می شوند که راحتی بیشتری برای سرنشین ایجاد کنند. خودروهای مجهز، لوازم بیشتری هم نیاز دارند. امروزه تجارت لوازم یدکی خودرو بسیار سود آور است. بازار خرید و فروش لوازم یدکی نیز بسیار گسترده است. در این بازار، قطعه هایی معامله می شود که نامش را هم نشنیده ایم. دیاق! دیاق یا ضربه گیر هم جزئی از این بازار است. دیاق با سپر شناخته می شود. در واقع دیاق نگهدارنده سپر است و سپر از طریق آن به بدنه خودرو متصل می شود. 
سپر جلو، هم برای زیبایی و جلوه بخشیدن به خودرو استفاده می شود و هم برای محافظت از خودرو. سپر جلوی انواع خودرو ها، با هم متفاوت است. در نتیجه ظاهر دیاق های سپر جلو هم متفاوت خواهد شد. اما وظیفه همه آنها یکی است. دیاق سپر جلوی همه خودرو ها، باید سپر را محکم سرجایش حفظ کنند و هنگام بروز برخورد با سپر جلو، انرژی کمتری را به قسمت های داخلی خودرو منتقل کنند. یعنی امنیت خودرو را بالاتر ببرند.
خرید و فروش دیاق سپر جلو عمده، برای هر دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد. 

خریدار بدون واسطه لوازم اصل خودرو

خریدار بدون واسطه لوازم اصل خودروپس از بروز حادثه یا خرابی خودرو باید، قطعات خودرو را چک کرده ؛ آنها را تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض کرد. در این صورت همه به دنبال قطعه اصلی آسیب دیده هستند. اما بسیاری از افراد با لوازم یدکی و قطعات اصلی آشنایی ندارند که در این صورت به تعمیرکار و یا فروشندگان لوازم خودرو اعتماد می کنند. این افراد با توجه به حرفه خود آشنایی کاملی با این قطعات دارند و می توانند مشاور خوبی برای صاحبان خودرو باشند. 
لوازم خودرو اصلی دارای کیفیت بالایی هستند. این کیفیت به خاطر مواد اولیه مرغوب و روش تولید آن ها در شرکت های قطعه سازی معتبر می باشد. همچنین لوازم اصلی خودرو دارای ضمانت نامه و استاندارد های بین المللی می باشند. در مورد لوازم یدکی خودروهای وارداتی، با توجه به شرایط تحریم کشور، این قطعات به راحتی یافت نمی شود و یا به موقع به دست مشتری نمی رسد. با توجه به تفاوت نرخ ارز در بازار، این قطعات با قیمتی بیشتر به دست مشتری نهایی می رسد. با نظارت بیشتر بخش های دولتی می توان تا حدودی از این مشکلات را برطرف کرد.

شرکت پخش کننده انواع دیاق سپر جلو

شرکت پخش کننده انواع دیاق سپر جلو روند رو به رشد تولید خودرو و افزایش استفاده از لوازم بدنه خودرو، شرکت های زیادی را در زمینه تولید و پخش لوازم خودرویی ایجاد کرده است. بخشی از این شرکت های تولیدکننده لوازم خودرو، شرکت های تولید و پخش انواع دیاق سپر جلو هستند. ایران خود، تولید کننده خودرو بوده و برای تامین این قطعات می تواند از تولید و توزیع کنندگان داخلی بهره ببرد. 
شرکت های داخلی، انواع دیاق سپر جلو مرغوب را با بهترین مواد اولیه، بروز ترین تجهیزات و کامل ترین قالب ها تولید کرده و برای تامین نیاز بازار در اختیار شرکت ها پخش کننده قرار می دهند. شرکت های پخش نیز، دیاق سپر جلو کارخانه ای را برای تنظیم بازار، در سطح کشور توزیع می کنند.

صادرات لوازم یدکی ایرانی درجه یک

صادرات لوازم یدکی ایرانی درجه یکلوازم یدکی خودرو بر اساس کیفیت آن درجه بندی می شود. نوع درجه یک این محصولات پس از طراحی دقیق، در بهترین کارخانه ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن تولید می شوند.
از آنجا که لوازم یدکی خودرو با سلامتی و امنیت انسان در ارتباط است؛ این قطعات، تحت آزمایش های مختلفی قرار می گیرند و در صورت قبولی، استانداردهای لازم را کسب می کنند. لوازم یدکی درجه یک ایران با توجه به کیفیت در خور جهانی آن، به کشور های دیگر صادر می شود.
شرکت های تولید کننده لوازم یدکی داخلی می توانند با شرکت در نمایشگاه های بین المللی، تولیدات با کیفیت خود را که نسبت به نمونه های مشابه خارجی، قیمت بسیار مناسب تری دارد؛ به بازارهای جهانی معرفی کنند و بازار های خود را توسعه دهند. 

نمایندگی فروش دیاق سپر جلو ۴۰۵ مرغوب

نمایندگی فروش دیاق سپر جلو 405 مرغوبپژو ۴۰۵، خودرویی پر طرفدار در کشور ما که روزی بهترین خودروی اروپا محسوب میشد. این خودرو با ظاهر زیبا و مشخصات فنی جذاب به خوبی جای خودرو پیکان را در ایران گرفت. این خودرو پس از نزدیک به ۳۰ سال تولید در ایران، همچنان از خودروهای پرطرفدار ایرانی است.
قطعات این خودرو، بومی سازی شده و در ایران تولید می شود. دیاق سپر جلو ۴۰۵ با کیفیتی بسیار مطلوب توسط چندین شرکت تولید می شود و نیاز کشور را به خوبی برطرف کرده است. با توجه به فراگیری پژو ۴۰۵ در ایران، نمایندگی های بسیاری در کشور اقدام به فروش لوازم این خودرو از جمله دیاق سپر جلو ۴۰۵ کرده اند.
دیاق سپر جلو داخلی ۴۰۵، که در داخل سپر جلو و در دو سمت راننده و شاگرد قرار دارد، سپر این خودرو را بخوبی حفظ می کند و مانع از جابجایی آن در تکان های خودرو می شود. دیاق سپر جلو ۴۰۵ به راحتی در نمایندگی فروش در دسترس مشتری است.

آشنایی با بهترین لوازم های یدکی خودرو داخلی

آشنایی با بهترین لوازم های یدکی خودرو داخلیبیشتر افراد با برند های معتبر لوازم یدکی آشنایی نداشته و تنها با اعتماد به فروشندگان لوازم یدکی اقدام به خرید آن قطعه می کنند. در هر صورت، پس از چندبار استفاده از یک برند و کسب تجربه  می توان نسبت به کیفیت آن نظر داد.
 ایران، خود از تولید کنندگان لوازم یدکی خودرو است و توانسته است نیاز داخل را بخوبی تامین کند. 
قطعات خودرو با کیفیت داخلی، جنسی مرغوب، قیمتی مناسب، اصالت و ضمانت دارند. بهترین لوازم یدکی تولید داخل پس از انجام آزمایشات مختلف، موفق به کسب علامت استاندارد ایران و گواهینامه های بین المللی می شوند. در این صورت خریداران می توانند با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید