فروش لوازم یدکی
خانه / پفکی ضربگیر خودرو / مرکز خرید ارزان پفکی ضربگیر خودرو به صورت عمده ای

مرکز خرید ارزان پفکی ضربگیر خودرو به صورت عمده ای

خرید ارزان پفکی ضربگیر خودرو، به راحتی برای صاحبان خودرو در فروشگاه پفکی ضربگیر امکان پذیر است. در این بین، خرید عمده پفکی ضربگیر، مزایای بهتری برای خریدار و فروشنده پفکی ضربگیر خواهد داشت.
پفکی ضربگیر از مهم ترین لوازم خودرو بوده که در پشت سپرها نصب می شود؛ این قطعه در هنگام تصادفات از میزان خسارت به میزان قابل توجهی می کاهد. از این رو صاحبان خودرو باید از سلامت ضربه گیر مطمئن بوده و به صورت دوره ای آن را چک کنند. 

مرکز خرید ارزان پفکی ضربگیر خودرو به صورت عمده ای

خرید و انواع پفکی ضربگیر ارزان قیمت

خرید و انواع پفکی ضربگیر ارزان قیمتپفکی ضربگیر خودرو، قطعه ای است که در پشت یا زیر سپر جلو و عقب نصب می شود. انواع پفکی ضربگیر سپر را در جای خود محکم نگه داشته و از جابجایی آن جلوگیری می کنند. این وظیفه اصلی پفکی است.
این قطعه در گذشته از جنس پلاستیک و یا فلز بوده است. اما هر دو این مدل ها دارای معایبی بوده که به تدریج از خودرو کنار گذاشته شده اند.
 امروزه پفکی ضربگیر سپر، از ترکیب چند ماده مانند فلز، پلاستیک و فیبر کربن ساخته می شود. بدین ترتیب، پفکی ضربگیر نهایی نسبت به ضربگیر های فلزی قدیمی وزن کمتری داشته و در برابر نور خورشید و رطوبت هم مقاومت بالاتری دارد. به دلیل پلاستیک استفاده شده، انعطاف بیشتری از خود نشان می دهد و ضربه های وارد شده را بهتر تحمل کرده و نیرو ضربه را کمتر به اجزای داخل خودرو منتقل می کند.
با توجه به کیفیت مواد اولیه، روش تولید پفکی ضربگیر، نوع خودرو و برند تولید کننده، قیمت پفکی ضربگیر تعیین می شود.
نکته مهم این است که پفکی ضربگیر، نقش بسیار مهمی را در کاهش خسارت تصادفات دارد. از این رو صرف هزینه بیشتر برای آن بسیار منطقی به نظر می رسد.
پفکی ضربگیر، از پلاستیک ساخته می شود و فرایند تولید ساده ای دارد از این رو جزو لوازم ارزان خودرو محسوب می شود.

مرغوب ترین جنس پفکی ضربگیر ماشین داخلی

مرغوب ترین جنس پفکی ضربگیر ماشین داخلیامروزه کارخانه های خودرو سازی کشور سعی دارند تا نیازهای خود را از طریق شرکت های قطعه سازی داخلی تامین کنند. در این صورت دیگر نیازی به واردات قطعات خودرو نبوده و ارز از کشور خارج نمی شود. 
شرکت های تولیدی زیادی در زمینه ساخت ضربگیر های خودرو فعالیت دارند. امروزه برای بالا بردن امنیت خودرو ها از ضربگیر در قسمت های مختلف آن استفاده می شود. مانند ضرب گیرهای در خودرو و یا ضربگیر موجود در فرمان یا همان ایربگ. پفکی ضربگیر نیز یکی دیگر از آنهاست. این ضربگیر در پشت سپر ها نصب می شود.
با توجه به نوع خودرو، این ضربگیر انواع مختلفی دارد. با توجه به کیفیت مواد اولیه و روش کار و قیمت روز بازار، قیمت این ضربگیر ها متفاوت است. پفکی یا ضربگیر تمام خودروهای داخلی مانند پراید، انواع پژو، سمند و … در داخل تولید می شود. این ضربگیر ها به صورت یکپارچه، متصل یا جدا از بدنه خودرو طراحی و ساخته می شوند.
تمامی تولید کننده های ضربگیر سعی دارند تا با بکارگیری مواد اولیه مرغوب و نیروی انسانی مجرب، بهترین ضربگیر ها را تولید و به مشتریان ارائه دهند. این کار باعث افزایش اعتبار برند آنان نیز خواهد شد.

معرفی بهترین پفکی ضربگیر خودرو سمند

معرفی بهترین پفکی ضربگیر خودرو سمندیکی از خودرو های داخلی پر طرفدار، سمند است. اجزای مختلف این خودرو، تولید داخل کشور است. برای بالا بردن امنیت این خوردو، از پفکی ضربگیر، در سپر جلو و عقب استفاده می شود. ضربه گیر سپر جلو، در زیر سپر جلو و پفکی سر عقب هم در زیر سپر عقب نصب می شود. چنانچه ضربه ای از جلو یا عقب به خودرو وارد شود؛ نیروی وارده از این ضربه، توسط پفکی ضربگیر جذب شده و و در نتیحه فشار و ضربه کمتری به قسمت های داخلی سمند وارد می شود. بدین صورت امنیت سرنشینان خودرو تا حد امکان حفظ می شود. 
برای افزایش کیفیت و امنیت خودرو سمند، پفکی های ضربگیر با بهترین مواد اولیه متناسب با این خودرو طراحی شده و سپس وارد خط تولید می شوند. پس از تولید، پفکی های ضربه گیر مورد آزمایش های مختلف قرار می گیرند تا میزان ضربه پذیری، مقاومت در برابر اشعه خورشید و رطوبت، سرما، گرما و میزان پایداری رنگ آن ها مشخص شود. 
شرکت های تولید کننده پفکی ضربگیر سمند با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها، بهترین نوع این محصول را تولید می کنند. پفکی ضربگیر خودرو سمند، جزو سنگین ترین پفکی های خودروست.

آشنایی با ضربه گیر پفکی تقویتی ایرانی

آشنایی با ضربه گیر پفکی تقویتی ایرانییکی از قطعات اصلی خودرو، سپر آن است. انواع گارد و زه که موجب زیبایی خودرو هستند به سپر متصلند. سپر علاوه بر زیبایی بخشیدن به خودرو نقش مهم دیگری هم دارد. در هنگام تصادفات بخشی از ضربه به سپر وارد می شود. در پشت سپر، قطعه ای به نام ضربه گیر وجود دارد. سپر از طریق ضربه گیر به خودرو متصل می شود. در اصطلاح سپر روی ضربه گیر سوار می شود. ضربه گیر ها، از ترکیب پلاستیک و فلز و کربن ساخته می شوند.
البته ضربه گیر سپر با نام های دیگری چون پفکی، تقویتی و دیاق هم شناخته می شود. با توجه به اهمیت پفکی ضربگیر، در صورت تصادف، باید حتما ضربگیر را چک کرده تا آسیبی ندیده باشد و در صورت شکستگی حتما آن را تعویض کنید.
ایران که خود از تولیدکنندگان خودرو می باشد، چند سالی است در زمینه ساخت پفکی های ضربگیر انواع خودرو اقدام نموده و به خودکفایی رسیده است. به طوری که امروز تمام ضربگیر های خودرو های داخلی در خود ایران تولید شده و دیگر نیازی به واردات این کالاها نداریم. 

فروشنده برتر ضربه گیر سپر دنا درجه یک

فروشنده برتر ضربه گیر سپر دنا درجه یکسپر خودرو یکی از مهم ترین قطعات در بدنه خودرو است که در مقایسه با سایر قسمت ها بیشتر در معرض آسیب و شکستگی قرار دارد.
از طرفی، زیبایی سپر خودرو برای صاحبان آن بسیار مهم است؛ از آنجا که سپر روی ضربه گیر سوار می شود، ضربه گیر هم باید در عین مرغوبیت، متنوع هم باشد تا انواع سپر دنا را که به شکل ظاهری کمی متفاوتند به راحتی به آن متصل شوند.
پفکی ضربگیر دنا، در داخل کشور تولید می شود. این ضربه گیر با توجه به نوع مواد اولیه و روش تولید و تجهیزات به کار رفته، از نظر کیفی درجه بندی می شود. نوع درجه یک آن که مقاومت ضربه پذیری بالایی دارد؛ بسیار مرغوب بوده و قیمت بالاتری هم دارد، سپر خودرو دنا نیز جزو سپرهای سنگین وزن محسوب می شود.

خریدار معتبر پفکی ضربگیر خودرو تیبا

خریدار معتبر پفکی ضربگیر خودرو تیبایک دیگر از خودروهای ایرانی پر طرفدار تیبا است. شرکت های تولید کننده پفکی ضربگیر تیبا، پس از طراحی ضربه گیر، با استفاده از دستگاه های مدرن در قالب های متنوع، پفکی تیبا را تولید می کنند. این ضربه گیرها به صورت پیوسته، متصل یا جدا از بدنه طراحی و تولید می شوند. هر کدام از این مدل ها مزیت های خاص خود را دارد. همچنین با این ضربه گیر ها می توان انواع سپرهای خودرو تیبا را به آن متصل کرد.
ضربه گیر سپر های تیبا طوری طراحی و تولید می شوند تا نیازهای خودرو تیبا را رفع کنند. همین طور عملکرد بهتر، دوام و امنیت بیشتر و ضمانت طولانی تری برای خودرو فراهم کنند. در حال حاضر خریدار پفکی سپر تیبا می تواند اصل این قطعه تولید داخل را با بهترین قیمت تهیه کنند.

مرکز تولید انواع پفکی ضربگیر ممتاز

مرکز تولید انواع پفکی ضربگیر ممتازبا توجه به افزایش تولید خودرو در کشور و همچنین بالا رفتن میزان تصادفات جاده ای، نیاز به لوازم یدکی مرغوب و با کیفیت، بیشتر احساس می شود. از جمله لوازم یدکی که در میزان خسارت تصادفات تاثیر مهمی دارد؛ ضربه گیر یا همان پفکی ضربگیر است. استفاده از پفکی ضربه گیر مرغوب و محکم می تواند تا حد زیادی از ضربه وارد شده به خودرو کاسته و امنیت بیشتری را برای سرنشینان فراهم کند.
از این رو تولید کنندگان بسیاری در کشور مشغول به تولید این محصول هستند. در گذشته ضربه گیر سپر از فلز ساخته می شد که وزن زیادی را به خودرو وارد می کرد. اما امروزه از ترکیب فلز و پلاستیک برای ساخت آن استفاده می شود.
 تولید کنندگان، پفکی ضربگیر را متناسب با انواع خودرو طراحی کرده و با دستگاه های مدرن اقدام به تزریق مواد در قالب های کامل ضربه گیر می کنند. این ضربه گیر ها دارای کیفیت های مختلفی هستند. نوع ممتاز آن وزن کمتر، میزان ضربه پذیری بالاتر، نصب آسان تر و در نتیجه قیمت بالاتری دارد. البته عرضه مستقیم ضربه گیر، با خارج کردن واسطه ها، شرایط خرید و فروش بهتری را فراهم می کند.

تجارت مستقیم لوازم یدکی خودرو

تجارت مستقیم لوازم یدکی خودروکارخانه های خودرو سازی هر روز خودرو های جدیدی وارد بازار می کنند. این خودرو ها با توجه به کیفیت قطعات، طراحی ظاهری، مشخصات فنی و قیمت شان طرفداران خود را در گوشه و کنار دنیا پیدا می کنند. هر خودرویی که ساخته می شود پس از مدتی به لوازم یدکی نیاز پیدا می کند. از این رو کارخانه لوازم یدکی همواره فعال می مانند. 
با واردات یا صادرات هر خودرو، لوازم یدکی مورد نیاز آن نیز وارد یا صادر می شود. که این کار سود خوبی برای وارد کتندگان ایجاد کرده است. تجارت مستقیم و بی واسطه لوازم یدکی خودرو، هزینه های اضافی را از کالا حذف می کند و قیمت واقعی کالا در بازار مشخص می شود.
در شرایط کنونی بازار، به دلیل نوسان نرخ ارز و شرایط تحریم کشور، لوازم یدکی اصل و با کیفیت خودروها خارجی به موقع و با قیمت مناسب به دست مالکین خودرو ها نمی رسد.
شرکت های تولیدی لوازم یدکی داخلی می توانند با تولیدات مرغوب، نیاز به واردات را از بین برده و علاوه بر تامین نیاز داخل، پیشتاز صادرات بوده و از این تجارت ارز قابل ملاحظه ای به کشور وارد کنند.

معرفی با کیفیت ترین لوازم های خودرویی

معرفی با کیفیت ترین لوازم های خودروییپس از بروز مشکل در صورت خرابی یا تصادف، لازم است قطعه آسیب دیده تعمیر شود و یا قطعه نو خریداری شود. در صورت خرید، به دنبال قطعه با کیفیت هستیم. بسیاری از افراد در زمینه لوازم یدکی با کیفیت و اصلی اطلاعات کافی نداشته و به توصیه های تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی اطمینان می کنند.
لوازم یدکی نیز بر اساس مواد اولیه به کار رفته در آن و نحوه تولید، از نظر کیفیت رده بندی می شوند. لوازم یدکی درجه یک طوری طراحی و تولید شده اند که نیاز های منحصر به فرد خودروی شما را برطرف کرده؛ عملکرد بهتر، امنیت و دوام بیشتر و ضمانت طولانی تری برای خودرو فراهم کنند.
لوازم خودروی با کیفیت برند معتبر، گواهینامه های بین المللی، خدمات پس از فروش و ضمانت نامه دارند. لوازم خودرو داخلی علاوه برموارد ذکر شده باید استاندارد ملی ایران را نیز داشته باشند.

کارخانه بزرگ پفکی ضربگیر انواع خودرو ها

کارخانه بزرگ پفکی ضربگیر انواع خودرو هاکارخانه های تولید پفکی ضربگیر معمولا ضربگیر انواع خودروها را قالب بندی و با مواد اولیه مرغوب تولید می کنند. در کشور کارخانه های زیادی در این زمینه به تولید و رقابت مشغولند. برای مثال پفکی ضربگیر پراید و پفکی ضربگیر ساینا در یک کارخانه تولید می شوند. این کارخانه ها با تولید انواع پفکی خودرو، نیاز کارخانه های خودرو سازی را تامین می کنند.
سپر بر روی ضربه گیر نصب می شود. این قطعه جزو لوازم زینتی خودرو نیز مجسوب می شود. بنابراین طراحان لوازم خودرو باید در طراحی این قطعه هم به زیبایی آن توجه کنند هم به کارایی. زیرا بر روی سپر لوازم زیادی (از جمله انواع گارد و چراغ و توری و…) می تواند نصب شود که همه آنها باید در طراحی ضربگیر لحاظ شود.
این وسایل زینتی، وزنی اضافه هم به پفکی ضربه گیر وارد می کنند. از این رو پفکی ضربه گیر باید بسیار مستحکم بوده تا وزن سپر و متعلقات آن و هم فشار وارد شده از ضربه های تصادف را به خوبی تحمل کند.

قیمت خرید بهترین نوع پفکی ضربگیر

قیمت خرید بهترین نوع پفکی ضربگیرشرکت های تولیدی پفکی ضربگیر قیمت ضربگیر را بر اساس چند فاکتور تعیین می کنند. یکی از این فاکتور ها جنس پفکی ضربگیر است که ممکن است فلز، پلاستیک، فوم و یا ترکیبی از اینها باشد. عامل دیگر، تجهیزات مورد استفاده در فرایند تولید ضربگیر است. هر شرکت ممکن است از تجهیزات مختلفی استفاده کند؛ که این عامل هم برقیمت نهایی پفکی تاثیر می گذارد. 
یک پفکی ضربگیر باید تحمل خوبی در برابر ضربه داشته باشد؛ پس از تولید پفکی ضربگیر، آزمایشات مختلفی روی آن صورت می گیرد تا میزان مقاومت آن مشخص شود. بهترین نوع پفکی بالاترین مقاومت را در برابر ضربه دارد.
واردات پفکی ضربگیر هم انجام می شود که معمولا برای خودرو های وارداتی به کار می رود.

سایت عرضه اینترنتی لوازم خودرو تولید داخل

سایت عرضه اینترنتی لوازم خودرو تولید داخلامروزه مالکان خودرو هزینه های زیادی را برای خودرو صرف می کنند. از این رو بازار فروش لوازم خودرو همواره داغ است. تولید کنندگان داخلی و فروشندگان لوازم خودرو برای معرفی بهتر محصولات خود از ابزار تبلیغات استفاده می کنند. یکی از راه های موثر تبلیغات، اینترنت است.
سایت های اینترنتی که نوعی دیگر از فروشنده لوازم خودرو هستند، بدون واسطه این قطعات را با برندهای مختلف با کیفیت، بهترین قیمت و کمترین ترافیک به خودرو داران ارائه می دهد. با توجه به فراگیری اینترنت، دورترین نقاط کشور هم می توانند از مزیت های خرید اینترنتی به راحتی بهره مند شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید