فروش لوازم یدکی
خانه / سپر عقب / نرخ روز و قیمت عمده سپر عقب پارس درجه یک در تهران

نرخ روز و قیمت عمده سپر عقب پارس درجه یک در تهران

قیمت عمده سپر عقب پارس در تهران رقم‌های مختلفی دارد که به کیفیت و اصل بودن جنس آن‌ها بر می‌گردد. همچنین این محصول با توجه به میزان گستردگی مصرفی که بین دارندگان این خودرو دارا می‌باشد، از استقبال خوبی در مواقعی که به این محصول نیاز دارند، برخوردار است. همچنین تعمیرکاران زیادی برای روند تعمیر خودرو پارس و برای انجام و تکمیل شدن کارهای خودرو، این سپر را تهیه می‌کنند.

نرخ روز و قیمت عمده سپر عقب پارس درجه یک در تهران

خرید بدون واسطه سپر عقب پارس با قیمت مناسب

خرید بدون واسطه سپر عقب پارس با قیمت مناسب خرید بدون واسطه محصولات همیشه این مزیت را دارد که هم از کیفیت و اصل بودن آن اطمینان حاصل می‌کنیم و هم اینکه آن را با مناسب‌ترین قیمت ممکن، خریداری کرده و در هزینه‌هایمان صرفه جویی می‌شود.

اگر خرید هر محصول را از طریقی انجام دهیم که به پایین‌ترین قیمت آن دسترسی داشته باشیم، آن وقت خیالی راحت بابت هزینه‌ای که انجام می‌دهیم خواهیم داشت. قیمت سپر عقب پارس هم از این قاعده مستثنی نیست و تهیه آن به قیمت عمده فروشی می‌تواند علاوه بر بسیاری حسن‌های دیگر، این حداقل فایده‌ها را هم برایمان داشته باشد.

با کیفیت ترین جنس سپر عقب ایرانی

با کیفیت ترین جنس سپر عقب ایرانیاز آنجایی که سپر خودرو یکی از اجزای مربوط به بخش ظاهری این وسیله است که هم باعث زیبایی خودرو شده و هم بخشی از امنیت هر خودرویی به آن وابسته است، رعایت اصول ایمنی در ساخت آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

می‌توان گفت فروش سپر عقب پارس علاوه بر ویژگی‌های ظاهری مانند رنگ و جنس آن به کارکرد آن در خودرو هم ارتباط پیدا می‌کند، چون این قطعه هم به آیرودینامیک بودن خودرو تا حدی کمک می‌کند و هم نقش محافظت کننده از بدنه و سرنشین‌های خودرو‌ را ایفا می‌کند.

مراکز اصلی سپر عقب خودرو های داخل

مراکز اصلی سپر عقب خودرو های داخل  مجموعه‌ها و فروشگاه‌هایی که از تولید و عرضه محصولات خودرویی پشتیانی می‌کنند، توانسته‌اند خواسته‌های مشتریان و متقاضیان را تا حد زیادی جوابگو باشند. به خصوص مراکزی که تولیدات مرغوب را توزیع می‌کنند و شناخته‌ شده‌تر هستند. 

این مراکز برای پخش سپر عقب درجه یک خودرو‌‌ها هم گزینه‌های مطلوبی در اختیار انتخاب کننده قرار می‌دهند، تا بتواند آن را بین گزینه های مختلف انتخاب کرده و با میزان بالایی از رضایت خاطر چنین محصولی را برگزیند.

عرضه کننده ارزانترین سپر عقب خودرو پژو

عرضه کننده ارزانترین سپر عقب خودرو پژوخودرو پژو قطعات مختلفی از لوازم یدکی را با انواع مدل‌ها برای عرضه ارائه می‌کند که فروشندگان می‌توانند پیشنهاداتی برای متقاضیان داشته باشند تا بهترین و ارزان‌ترین محصول را به نسبت نیازشان تهیه و خریداری کنند.

از قطعات یدکی پرکاربرد در خودرو‌ها، سپر آن است، چون این قطعه وظیفه محافظت از خودرو را در پشت و جلو آن تا حد زیادی بر عهده دارد در تصادفات احتمالی و صدماتی که از آن نواحی به خودرو وارد می‌شود، بیشتر در معرض آسیب است.

 این یکی از دلایلی است که این قطعه جزو اولین مواردی باشد که خیلی زودتر نسبت به دیگر لوازم، نیاز به تعويض پیدا می‌کنند. به همین دلیل، سپر عقب پارس ارزان قیمت، جزو قطعاتی محسوب می‌شود که برای تعویض آن همیشه درخواست‌های زیادی به وجود می‌آید.

متقاضیان و مشتریان بسیاری هم برای این محصول هستند که نمی‌خواهند ظاهر و شکل خودرو‌شان هیچ تغییری در مدت استفاده داشته باشد و برای همین در اولین فرصت به فکر قطعه جدید می‌افتند تا آسیب دیدگی احتمالی را هر چه زودتر برطرف کنند.

فروش بهترین سپر عقب با تخفیف باور نکردنی

فروش بهترین سپر عقب با تخفیف باور نکردنیميزانی که فروش این محصولات را بیشتر سبب می‌شود، پیشنهاد‌ها و تخفیف‌هایی است که توسط فروشندگان به متقاضیان ارائه می‌شود، بارها اتفاق افتاده که برای خریدهای‌مان تعلل می‌کنیم و با اینکه برخی از لوازم در لیست خریدمان قرار دارد یا برنامه‌ای برای تهیه آن در نظر گرفته‌ایم، اما همیشه تاخیر در خرید آن پیش می‌آید.

 بعضی از اینها به خاطر بودجه بندی‌ و کنترل خرج‌هایمان است، که در هر ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و برخی دیگر‌شان هم دلایل دیگری دارند، در این بین فروش بهترین محصولات با تخفیف عالی برای‌مان نقش ترغیب کننده را می‌تواند داشته باشد تا با قیمت باور نکردی نیازمان را تامین کنیم.

سپر عقب رنگی پارس یکی از این محصولات است که مراکز فروش گاهی، آن را با امتیازی مانند تخفیف‌های باور نکردنی به مشتریان‌شان ارائه می‌دهند.

سپرها به عنوان محصولاتی هستند با طراحی جدید و مواد مقاوم در برابر آب و هوا که در دماهای پایین و بالا تغییر شکل نخواهند داد. قطعات ساخته شده از مواد تولیدی این محصولات با افزایش مقاومت و انعطاف پذیری بالا، حس اطمینان برای مصرف کننده را به ارمغان می‌آورد و تمام این موارد جزیی از شاخصه‌های این محصولات است.

بارها پیش آمده است که تفاوتی بین رنگ قسمت‌های مختلف یک خودرو‌ را با نگاهی ساده تشخیص داده‌ایم و با اینکه خودرو به طور مثال کاملاً سفید است اما قطعه‌ای در ظاهر آن تعویض شده و رنگ دیگری را دارد. در حالي که هر دو آنها از نوع رنگ سفید هستند اما تفاوت‌هایی از کنار هم قرار گرفتن‌شان برای بیننده ملموس و واضح است.

یکی از مهمترین ویژگی‌ها در قطعات همین است که آن‌ها با رنگ مناطق دیگر خودرو ، هماهنگی کاملی داشته باشند و صد در صد منطبق با آن باشند. در نصب این قطعات به خریداران این توصیه می‌شود تا نصب را به یک متخصص واگذار کنند تا برای رعایت موارد اصولی و انجام اتصالات آیتم‌های آن توانایی و تجربه کافی داشته باشد.

برخی از نمونه‌های سپر عقب خام وجود دارند که بدون رنگ عرضه شده و تطبيق رنگ آن با بقیه‌ی خودرو، توسط نقاش متخصص انجام می‌شود.

خرید عمده ای لوازم جانبی خودرو پارس

خرید عمده ای لوازم جانبی خودرو پارس همیشه تفاوت قیمت زیادی بین قیمت عمده‌ ای محصولات با قیمت جزیی آن وجود دارد به همین علت خرید عمده لوازم همیشه این مزیت را در خود دارد تا به قیمت تمام شده‌ و عرضه شده‌ی پایین‌تر برسیم.

بارها با این موضوع هم مواجه شده‌ایم که در خرید جزیی، اگر دوباره دقیقاً همان محصول سابق را بخواهیم نتوانیم عین آن را پیدا کنیم، خرید عمده ای لوازم اینجا هم به نفع‌مان خواهد بود. لوازم خودرویی هم از این قاعده کلی تبعیت می‌کنند و سپر عقب ایرانی خودرو پارس هم در همین دسته از محصولات قرار می‌گیرند که می‌توانیم از طریق مراکزی معتبر به قیمتی مقرون به صرفه در خرید عمده‌ی آن دست پیدا کنیم.

لوازم یدکی خودرو ایرانی با کیفیت بی نظیر

لوازم یدکی خودرو ایرانی با کیفیت بی نظیر قطعات و لوازم یدکی خودرو‌‌ها را فروشگاه‌ها با قیمت‌هایی متفاوت به فروش می‌رسانند. ممکن است تفاوت قیمت در بین مراکز فروش موجود، کمی با هم فرق داشته باشند. اگر تفاوت قیمت به صورت فاحش و محسوس باشد، شاید به این فکر کنید و ترجیح بدهید از خرید آن محصول منصرف شوید . زیرا قیمت خیلی پایین ممکن است دلیلی بر غیراستاندارد بودن و غیر اصل بودن محصول باشد. اینجاست که اطمینان پیدا کردن از کیفیت محصول و تهیه آن از مراکز شناخته شده و معتبر نقش اصل را دارد.

برای نمونه می‌توان از قیمت قطعات و لوازم یدکی خودروها نام برد که سپر عقب تولید داخل یکی از این موارد است که کیفیت بی‌نظیر آن، منطبق با خودرو شما، دقيقاً نمونه‌ای استاندارد از محصول است که در کنار این کیفیت مرغوب از قیمت مناسب هم بهره می‌برد.

در این نمونه از محصولات به خاطر کیفیت و طراحی مناسب لوازم خودرو مانند آنچه در سپر عقب جنس خوب پارس ساخته شده، این موضوع موجب استقبال و پر فروش شدن کالا‌ها می‌شود.

پایین ترین قیمت سپر عقب خام

پایین ترین قیمت سپر عقب خامپیش از خرید این کالا از فروشندگان سپر عقب پارس، بهتر است بدانیم این محصول از کیفیتی تقریباً مناسب و مطلوب بهره می‌برد تا بتواند هم ایمنی و آسایش سرنشینان را فراهم بیاورد و هم به زیبایی خودرو کمک کند.

 از این رو ممکن است برای تهیه آن با نمونه‌ها و جنس‌های مختلفی که کیفیتی متفاوت دارند مواجه شوید، اما استفاده از نمونه‌های اصل و تولید شده در کارخانه سپر عقب، خیالی‌مان را بابت این موضوع، راحت می‌کند.

چون جنس اصل و استاندارد از این محصول، تمام ویژگی‌های یک کالای درجه یک را دارا است، ضمن اینکه در نصب هم، کاملا با خودرو هماهنگ می‌باشد، به همين دلایل می‌تواند از نظر رنگ و ست شدن با کل خودرو به شکل مناسب‌تری خود را نشان ‌دهد.

کارخانه سپر این محصول را با دستگاه‌های تزریقی می‌سازد و در مرحله ای حس گرهای آن را در محل‌های تعبیه شده جاگذاری می‌کند و آن را به صورت کامل تحويل می‌دهد.

تولید کنندگان سپر عقب رنگی پارس جنس خوب

تولید کنندگان سپر عقب رنگی پارس جنس خوبتولید کنندگان سپر پارس آن را به صورت رنگ شده یا به شکل خام می‌توانند در اختیار نمایندگی قطعات خودرو قرار دهند. معمولاً آزمایش‌ها و تست‌های مختلف برای محک زدن سپر عقب پارس به روش های مختلفی انجام می‌شود، تا هم استحكام و مقاومت آن مورد بررسی قرار گیرد و هم نقص های احتمالی مورد ارزیابی و تحليل قرار بگیرد و در نهایت جمع بندی نهایی به صورت گزارش مدون مجدداً به بخش طراحی ارسال می‌شود تا اصلاحات آن توسط این بخش در صورت نیاز انجام شود.

اینکه در صدمات احتمالی یا حتی در ساییدگی‌‌ها و برخوردهایی از این دست، سپر عقب پارس چه واکنشی نشان می‌دهد همیشه جزو دغدغه‌های دارندگان این خودرو بوده است، به خصوص تغییرات رنگ که ممکن است در برخوردهای حتی مختصر اتفاق بیفتد. حتی پیش آمده در شستشو‌های با فشار بالا و کارواش هم، گاهی ممکن است سپر از رنگ خود نتواند پایداری  مناسبی را نشان دهد.

به همین دلیل آزمایش‌هایی روی پایدار بودن و حفظ رنگ در این محصول در کنار دیگر آزمایش‌ها انجام می‌شود و حساسیت و دقت روی آن از عوامل بهبود دهنده در کیفیت این کالا خواهد بود.

این موضوع توسط سازنده همیشه مد نظر قرار می‌گیرد تا با این تست ها و سپس افزودن مواد ضروري به ترکیب رنگی خود بتواند پایداری آن را در موارد ذکر شده تا حد مطلوبی حفظ کند و نسبت به آب و هوا و تغیبرات جوی این کالا را از ثابت بودن رنگ در بلند مدت به درجه بالایی از استاندارد برساند تا حتی دچار رنگ پریدگی نشود.

همچنین در تولید سپر عقب پارس از ترکیباتی بهره گرفته می‌شود تا موجب دفع ضربه و برخورد شود و در حقیقت ویژگی ضد ضربه بودن آن تا حدی بالا برود که منجر به افزایش ایمنی و حفظ خودرو و از آن مهمتر سرنشینان را فراهم آورد. اینگونه در تصادفات و حوادث در سپر خودرو از موادی استفاده می‌شود که قدرت ضربه گیری سپر را بالا ببرد تا در مواجهه با سوانحی که ممکن است اتفاق بیفتد از خود ایستادگی بالایی را به نمایش بگذارد.

زیرا همان طور که مشخص است و همگی نیز اطلاع داریم سپر این خودرو نیز همانند دیگر خودرو‌ها در بخش جلو و عقب از موثرترین عوامل در حفاظت جان سرنشینان و راننده خواهد بود.

در مرحله نخست هر سانحه، اولین جایی که با خودروی دیگر برخورد می‌کند سپر ماشین می‌باشد، بنابراین استحکام هر چه بالاتر خودرو در این ناحیه برابر است با محافظت بیشتر از جان سرنشین‌هایی که در خودرو حضور دارند.

فروشگاه پخش لوازم جانبی خودرو پژو

فروشگاه پخش لوازم جانبی خودرو پژودر فروشگاه پخش لوازم جانبي پاسخگویی مناسب برای هر نیاز مصرف کننده به شکلی وجود دارد تا مشتری بتواند هم از کیفیت جنس و محصول اطمینان پیدا کند و هم اینکه آگاهی نسبت به خدمات پس از فروش آن داشته باشد. سازنده سپر عقب خودرو پارس نیز برای اعمال و بررسی آنچه که مورد نیاز مشتریانش است به دایر کردن یا حمایت از مراکز معتبر و شناخته ‌شده‌ی لوازم جانبی خودرو می‌پردازد.

اینکه با تمامی آیتم های برشمرده شده برای لوازم جانبی خودرو و هر آنچه که می‌تواند به عنوان سلیقه‌ی شخصی در ذهن مصرف کننده وجود داشته باشد، بشود سپر عقب ایرانی ارزان به متقاضیان این محصول عرضه کرد، باعث حسن اعتماد در آن‌ها شده و موفقیتی را سبب خواهد شد.

از آنجایی که اعتماد بین مشتری و فروشگاه بزرگترین سرمایه بین هر دو طرف است این می‌تواند سلامتی در معامله یا خرید را همیشه رقم بزند و همراه داشته باشد.

بورس ویژه سپر عقب طرح جدید پارس

بورس ویژه سپر عقب طرح جدید پارس تولید و عرضه نمونه‌های سپر عقب پارس در رنگبندی‌های مختلف و متفاوتی انجام می‌شود. بعضی از آن‌ها بیشتر متداول است و برخی هم کمتر در فروشگاه سپر عقب یافته می‌شوند. 

رنگ‌هایی مانند مشکی، سفید، نقره‌ای و خاکستری جزو این نوع متداول تولید شده‌ی سپر عقب جدید پارس هستند و همچنین رنگ آبی کاربنی هم از همین دسته تولید سپر عقب با ویژگی رنگ خاص‌تر است.

معمولاً تمامی رنگ‌ها را می‌توانید در بورس ویژه برای این محصول پیدا کنید و در چنین موقعیتی برای انتخاب کردن کالای‌تان با کمترین زمان صرف شده به نتیجه مطلوب برسید.

لوازم و قطعات خودرو پژو پارس با قیمت عالی

لوازم و قطعات خودرو پژو پارس با قیمت عالی لوازم و قطعات خودرو پارس در بازار در مراکز معتبر، توزیع و عرضه می‌شود. آیتم های مهمی هم در قیمت گذاری لوازم موثر است که می‌توان با حساسیت بالا به آن‌ها در موقع خرید توجه نشان داد تا از خریدی مطمئن بهره‌مند شویم.

همچنین باید تمام خصوصیات و ویژگی‌هایی که برای تطبیق دادن لوازم ایرانی خودرو با نمونه قبلی آن لازم است را مد نظر داشته باشیم تا بعد از خرید و نصب آن توسط فرد با مهارت بالا خودروی‌مان دچار دوگانگی در ظاهر نسبت به حالت سابق نشود، این دوگانگی حتی گاهی در تفاوت در رنگ قسمت‌های جدید با دیگر بخش‌های خودو  اتفاق می‌افتد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

چارت قیمت عمده سپر عقب پارس ساخت ایران در بازار

سپر ها نقش بسیار مهمی در خودرو ها دارند و نقش محافظتی در خودرو دارند. سپر ها در کارخانه های داخلی ساخته شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و نمایندگی های زیاد

دیدگاهتان را بنویسید