فروش لوازم یدکی
خانه / شل گیر خرچنگی / فروش بهترین شل گیر خرچنگی زانتیا با قیمت ارزان

فروش بهترین شل گیر خرچنگی زانتیا با قیمت ارزان

شل گیر یکی از قطعات اصلی هر خودروی به شمار می رود که علاوه بر ظاهر و زیبایی خودرو کاربرد های دیگری نیز دارد.
فروش شل گیر خرچنگی زانتیا ارزان در این سایت با بهترین کیفیت و مرغوبیت صورت می پذیرد از این رو افراد و خریداران می توانند به صورت عمده و مستقیم نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.فروش بهترین شل گیر خرچنگی زانتیا با قیمت ارزان

لیست انواع شل گیر خرچنگی با قیمت روز

لیست انواع شل گیر خرچنگی با قیمت روزشل گیر خرچنگی زانتیا در انواع و اقسام مختلفی در بازار وجود دارند و برای خرید آن باید اطلاعات کافی در مورد آن به دست آوریم از این رو قصد داریم کاربرد، قیمت و مشخصات شل گیر خرچنگی زانتیا را در اختیارتان قرار دهیم.

شل گیر خرچنگی زانتیا (Inner fenders) یکی از قطعات بدنه می باشد که نبود آن یا صدمه دیدن آن موجب نقص در خودرو زانتیا خواهد شد.
حال شاید این نکته به ذهن شما خطور کرده باشد که چرا به این نوع شل گیرها خرچنگی می گویند?
از این رو به این نام خوانده می شوند که شباهت زیادی به خرچنگ دارند و شکلی نیم دایره ای را ایجاد می کنند.

این قطعه به علت قرار داشتن در قسمت بیرونی خودرو در معرض بیشترین آسیب قرار دارد؛ از این رو اگر شل گیر دچار شکستگی یا صدمه شد می توانید آن را از لوازم یدکی خودرو معتبر تهیه نمایید.
قیمت شل گیر خرچنگی زانتیا به عوامل و شرایط متعددی بستگی دارد، یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت شل گیر کیفیت و جنس آن می باشد.
عمدتا شل گیر های موجود در بازار از مواد پلاستیکی مقاومی ساخته می شوند تا در برابر فشارهای مکانیکی و خارجی کم ترین صدمه را ببینند.
این نوع شل گیر ها از پلی پروپین و پلاستیک ABS ساخته می شوند البته انواع دیگری نیز وجود دارد که از سایر مواد ساخته شده اند.
برای دسترسی به انواع شل گیر خرچنگی با قیمت روز می توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید؛ از جمله موارد مهم بر قیمت شل گیر می توان به نوع شل گیر، جنس و کیفیت، ابعاد و انعطاف پذیری شل گیر اشاره کرد.

برترین تولید کننده شل گیر خرچنگی مرغوب

برترین تولید کننده شل گیر خرچنگی مرغوببرای تولید شل گیر خرچنگی زانتیا از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا استفاده می شود تا یک محصول ایده آل و مقاوم تولید شود.
شل گیر خرچنگی درست در زیر سپر خودرو قرار می گیرد و از برخورد سنگ، گل و لای و سایر اجسام خارجی به بدنه خودرو جلوگیری می نماید.
معمولا شل گیر در بالای تایر های خودرو زانتیا قرار می گیرد؛ دو شل گیر در عقب خودرو و دو شل گیر در جلو خودرو تعبیه می شوند.
شل گیر خرچنگی مرغوب و با کیفیت از چند خار و پایه تشکیل شده است که می توان به راحتی آن را در جای مناسب خود قرار داد.

برترین تولیدکنندگان شل گیر خرچنگی به کیفیت و جنس قطعه توجه بسیاری دارند چرا که جنس و کیفیت شل گیر در عمر مفید آن و رضایتمندی مشتریان نقش مهمی دارند.
تولید محصول نقش اساسی در میزان میزان تقاضا دارد به عبارت دیگر هر چه تولید کنندگان محصول باکیفیت بیشتری تولید و به بازار عرضه نمایند به همان میزان تقاضا برای خرید آن افزایش پیدا خواهد کرد.
تولید محصولات بیشتر باعث کاهش نیاز بازار خواهد شد که به کاهش چشمگیر قیمت محصولات کمک می کند از این رو خریداران می توانند با توان خرید بهتری نسبت به تهیه محصولات مورد نیازشان اقدام کنند.

فروشگاه شل گیر خرچنگی زانتیا با تخفیف

فروشگاه شل گیر خرچنگی زانتیا با تخفیف شل گیرها به دلیل قرار گرفتن در پشت لاستیک های خودرو، معمولا بیشتر در معرض آسیب و پوسیدگی در برابر آب و خاک قرار دارند از این رو نیاز است پس از آسیب دیدگی یا شکستگی آنها، اقدام به تعویض و جایگزینی آن نماییم.
فروشگاه شل گیر خرچنگی زانتیا با تخفیف های شگفت انگیز این امکان را به خریداران و مشتریان قرار داده است که انواع شل گیر خرچنگی باکیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنند.
این فروشگاه ها در سراسر کشور به طور گسترده آماده خدمت رسانی و فروش لوازم ایرانی خودرو مرغوب هستند.

نصب شل گیر توسط خار های فلزی صورت می پذیرد که بر روی بدنه خودرو پیچ می شوند البته انواع دیگری وجود دارد که توسط بست های کمکی بر روی بدنه خودرو نصب می شوند.
بست های خودرو را به شیلنگ های بدنه اتصال می دهند و این اتصال در چند نقطه انجام می پذیرد تا دیگر نگران افتادن آنها نباشید.

محصول ایرانی شل گیر خودرو ایرانی

محصول ایرانی شل گیر خودرو ایرانیمحصولات ایرانی در بازار جزو پر فروش ترین محصولات محسوب می شوند زیرا از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار هستند.
شل گیرهای خودرو ایرانی از لحاظ قیمت نسبت به سایر محصولات خارجی قیمت کمتری دارند این بدان معنا نیست که شل گیرهای داخلی کیفیت کمی دارند بلکه بدان معناست که شل گیرهای خارجی به دلیل هزینه های حمل و گمرک بر قیمت آنها افزوده شده است.

برای تولید شل گیر از دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود به طوری که مواد مختلف را در سیلندر تزریق قرار می دهند تا به خوبی با هم ترکیب شوند و آماده انتقال به دستگاه ماردون شوند.
ماردون یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه تزریق می باشد که وظیفه تزریق مواد ترکیب شده را به قالب های مخصوص دارد؛ این قالب ها با توجه به شرکت سازنده برای هر خودرویی استفاده می شوند.

مشخصات مرغوب ترین شل گیر خرچنگی

مشخصات مرغوب ترین شل گیر خرچنگیمشخصات شل گیر مرغوب به افراد و خریداران این امکان را می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین نوع شل گیر خرچنگی را تهیه و خرید کنند.
از مهم ترین وظایف شل گیر خودرو در شرایط آب و هوایی مختلف نرسیدن آب و گل و لای، سنگ، خاک و اجسام خارجی به بدنه و اجزای زیرین خودرو می باشد که در شرایط آب و هوایی بارانی و برفی این اتفاق بیشتر رخ می دهد.

یکی از اصلی ترین موارد در مرغوب ترین شل گیر خرچنگی نصب آسان آن است، این نوع شل گیر ها از گیره و خارهای مخصوصی برخوردار می باشند که با کمترین فشار به راحتی در پشت لاستیک قرار می گیرند.
اگر شل گیر از انعطاف پذیری خوبی برخوردار نباشد در هنگام نصب آن به مشکل خواهیم خورد، شل گیر های خرچنگی با کیفیت، از مواد نرم پلاستیکی، با انعطاف پذیری بالا ساخته می شوند که نصب را تسهیل می کند.

قیمت شل گیر خرچنگی با توجه به کیفیت و ساختار آن متغیر می باشد و همانطور که می دانید هر چه کیفیت و مرغوبیت آن بهتر باشد، قیمت آن نیز به همان میزان بیشتر خواهد بود.

به طور خلاصه مشخصات مرغوب ترین شل گیر خرچنگی عبارت اند از:

  • ضخامت مناسب
  • سطح هموار
  • عدم وجود سوراخ های ریز بر روی آن
  • منعطف بودن
  • نصب راحت
  • قیمت ارزان
  • کیفیت بالا

راهنمای خرید بهترین شل گیر خرچنگی عقب

راهنمای خرید بهترین شل گیر خرچنگی عقبخریدار شل گیر خرچنگی باید به نکات مهمی از جمله نوع خودرو، متناسب بودن شل گیر با خودرو، کیفیت و جنس قطعه و خشک نبودن شل گیر توجه نماید.
در هنگام خرید شل گیر خرچنگی عقب حتما به این نکته توجه شود که شل گیر مناسب دو طرف عقب خودرو باشد چرا که تفاوت زیادی در شل گیر عقب و شل گیر جلو می باشد.

دو نوع شل گیر خرچنگی زانتیا وجود دارد:

  1. شل گیر عقب خودرو
  2. شل گیر جلو خودرو

همانطور که از نام آنها پیداست، شل گیر عقب خودرو در دو طرف چپ و راست خودرو نصب می شود و شل گیر جلو هم به همین صورت در جلو خودرو و پشت لاستیک ها قرار می گیرند.
اهمیت شل گیر خرچنگی عقب زانتیا علاوه بر زیبایی و جذابیت خودرو، از برخورد سنگ و اجسام به بدنه و صندوق جلو گیری می کند.
بهترین شل گیر خرچنگی عقب باید به راحتی در پشت لاستیک قرار گیرد و در دست اندازها و سطح های ناهموار استحکام کافی را داشته باشد.
تفاوت شل گیر عقب و جلو در اندازه و ابعاد آن ها می باشد البته ناگفته نماند هر خودرویی شل گیر مربوط به خودش را دارد.
شل گیرهای عقب خودرو معمولا اندازه بزرگ تری نسبت به شل گیرهای جلو خودرو دارند و در برخی از این قطعات دریچه ای برای دسترسی آسان تر به قطعات جلو بندی تعبیه شده است.

فروش انواع شل گیر خودرو جلو صادراتی

فروش انواع شل گیر خودرو جلو صادراتی صادرات انواع شل گیر در ایران رشد صعودی داشته است و نشان دهنده کیفیت بالای محصولات ایرانی است.
شل گیر خرچنگی ایرانی به کشور های زیادی صادر می شود و برآورد شده است، کشورهای وارد کننده انواع شل گیر از ایران افزایش پیدا خواهد کرد.
فروش انواع شل گیر خودرو جلو صادراتی به عوامل و شرایط مختلفی وابسته می باشد، یکی از عوامل فروش انواع شل گیر جلو صادراتی کیفیت و جنس خوب شل گیر می باشد.

شل گیر در ابعاد و طرح های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند و متناسب با نوع خودرو می توان آن ها را تهیه کرد.
همانطور که می دانید بخشی از هوای اطراف موتور از زیر گلگیر تامین می شود به همین دلیل بر روی شل گیرها شیارهایی وجود دارد که هوا را از خود عبور دهند و به خنک شدن موتور، افزایش کارایی و کاهش سوخت کمک می کند.

لوازم یدکی خودرو با قیمت مناسب

لوازم یدکی خودرو با قیمت مناسبدر این سایت انواع لوازم یدکی خودرو شامل شل گیر چپ زانتیا، شل گیر راست زانتیا، رکاب و سایر لوازم جانبی در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار گرفته است و می توانید به صورت عمده و مستقیم نسبت به تهیه و خرید آنها اقدام نمایید.
خریدار عمده شل گیر در هنگام انتخاب شل گیر باید به نکات مهمی توجه کند از قبیل:

  • ابعاد
  • ضخامت
  • انعطاف پذیری
  • قیمت
  • جنس و کیفیت

شل گیر های موجود در بازار در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می شوند و با توجه به نوع خودرو و محل قرار گیری شل گیر باید نسبت به خرید آن اقدام کرد.

ضخامت شل گیر نقش مهمی در برابر شکستگی و آسیب آن دارد معمولا شل گیر ها با ضخامت استاندار تولید می شوند تا در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند.

انعطاف پذیری شل گیر موجب نصب راحتتر آن می شود به گونه ای که اگر شل گیر شکننده باشد ممکن است در هنگام نصب دچار لب پریدگی شود.

خریداران عمده شل گیر به قیمت قطعه توجه ویژه ای دارند، جنس و کیفیت شل گیر رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد به طوری که شل گیرهای با کیفیت قیمت بیشتری در مقایسه با انواع بی کیفیت خواهند داشت.

سفارش بهترین جنس شل گیر جلو زانتیا

سفارش بهترین جنس شل گیر جلو زانتیاجنس و ساختار شل گیر نقش بسیار مهمی در افزایش کارایی و عمر مفید آن دارد، شل گیر جنس خوب زانتیا می تواند از فلز، استیل، پلاستیک و … باشد.
سفارش بهترین جنس شل گیر جلو زانتیا به روش های مختلفی انجام می پذیرد؛ همواره بهترین روش برای سفارش محصولات در الویت قرار دارد.

امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی و صنعت اینترنت برای خرید شل گیر ایرانی ارزان می توان به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم اقدام کرد.
خرید شل گیر خرچنگی عمده و مستقیم از صرفه اقتصادی بهتری برخوردار می باشد همچنین مزایای زیادی برای خریداران و تاجران دارد.
یکی از مزایای خرید عمده و مستقیم دسترسی به انواع محصولات به صورت کلی می باشد که در نتیجه بر قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی دارد.

فروشنده اصلی لوازم یدکی زانتیا عمده ای

فروشنده اصلی لوازم یدکی زانتیا  عمده ایفروشندگان بسیاری وجود دارند که لوازم یدکی زانتیا را در اختیار مشتریان قرار می دهند؛ برای تشخیص شل گیر اصل از تقلبی نیازمند اطلاعات کافی می باشد.
بر خلاف شل گیرهای تقلبی، شل گیر های اصل معمولا از ضخامت و استحکام خوبی برخوردار هستند و بر روی سطح آنها اثرات خوردگی یا ناهمواری دیده نمی شود. 
فروش لوازم یدکی زانتیا به صورت عمده شامل انواع شل گیر، به صورت مستقیم و آنلاین انجام می شود؛ هر فروشنده ای باید به نکات و موارد مهمی توجه کند چرا که نقش مهمی در فروش محصولات خواهند داشت.

متاسفانه در هنگام خرید خودرو شل گیر بر روی آن نصب نیست و خود خریدار ناچار به تهیه و نصب آن بر روی خودرو می باشد از این رو می توانید نسبت به تهیه آن از طریق لوازم یدکی زانتیا عمده ای اقدام نمایید؛ لوازم یدکی عمده ای، انواع شل گیر قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

عرضه مستقیم شل گیر خودرو های داخلی

عرضه مستقیم شل گیر خودرو های داخلیشل گیر در اشکال و طرح های مختلفی تولید می شود تا مناسب هر خودروی داخلی و خارجی باشد، شل گیر ساخت ایران از بهترین نوع شل گیرها به شمار می رود.
عرضه مستقیم شل گیر خودرو های داخلی دارای مزایایی برای خریداران و مصرف کنندگان است؛ از جمله مزایای عرضه مستقیم شل گیر می توان به صرف جویی در وقت و هزینه، قیمت کم تر، خرید آسان، تضمین سلامت محصولات و غیره اشاره کرد.
یکی از ویژگی های عرضه مستقیم شل گیر، خرید بدون واسطه می باشد به عبارت دیگر ارتباطی بین خریدار و فروشندگان بسیار نخواهد بود و محصولات به قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می شود.

تجارت ویژه شل گیر خرچنگی ساخت ایران

تجارت ویژه شل گیر خرچنگی ساخت ایرانامروز تجارت انواع شل گیر خرچنگی ساخت ایران از مزایای بسیاری برخوردار می باشد چرا که شل گیر تولید ایران از کیفیت و مرغوبیت ویژه ای برخوردار است.
رقابت شدیدی در بین بازارهای هدف وجود دارد و محصولات ایرانی با کیفیت بالایی تولید می شوند که کشور های زیادی شامل عراق، ترکیه، ارمنستان، امارات واردکنندگان محصولات ایرانی هستند.

برای خرید انواع شل گیر ارزان و با کیفیت می توانید با همکاران ما در سایت ارتباط برقرار کنید و یک خرید به صرف و اقتصادی را تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم و اینترنتی شلگیر خرچنگی با قیمت عالی

شلگیر را می‌توان از جمله محصولاتی به حساب آورد که همه ساله مقادیر قابل توجهی از آن برای خودروهای متفاوت توسط کارخانه لوازم یدکی تولید می گردد تا امکان استفاده ا

دیدگاهتان را بنویسید