فروش لوازم یدکی
خانه / شل گیر / لیست قیمت خرید و فروش شل گیر هلالی خودرو ۴۰۵

لیست قیمت خرید و فروش شل گیر هلالی خودرو ۴۰۵

همان طور که می دانید شل گیر قطعه ای است که از کثیف شدن بدنه خودرو به واسطه ی برخورد تایر با گرد و خاک یا آب های گل آلود جمع شده روی سطح جاده ها جلوگیری می کند؛ شل گیر هلالی، با کیفیت فوق العاده ای تولید و به بازار عرضه می شود و لیست قیمت شل گیر هلالی ۴۰۵ یا خودروهای دیگر به صورت آنلاین یا حضوری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

لیست قیمت خرید و فروش شل گیر هلالی خودرو 405

قیمت شل گیر هلالی ۴۰۵ در تهران

قیمت شل گیر هلالی 405 در تهرانهر خریدار شل گیر هلالی پژو ۴۰۵ یا سایر مدل های خودرو ایرانی یا خارجی در تهران و سایر شهرهای کشور می تواند لیست قیمت روز این قطعات را از روش های مختلفی به صورت حضوری یا غیرحضوری به دست آورد.

شرایط آب و هوایی کشور ما به گونه ای است که در بسیاری از مناطق شاهد باران های طولانی مدت هستیم و یکی از مشکلات رانندگان خودروها در این روزها چسبیدن گل و آب های آلوده ناشی از چرخ ها به بدنه و قسمت های زیر خودرو است.

با استفاده از شل گیر هلالی باکیفیت، استاندارد و مناسب می توانید خودرو ۴۰۵ یا دیگر خودروهای خود را از آلودگی های ناشی از آب های سطح جاده ها محافظت کنید.

با مشاهده لیست قیمت های شل گیرهای ۴۰۵ متوجه خواهید شد که قیمت این قطعات نسبت به هزینه و دردسرهای ناشی از کثیف شدن خودرو بسیار کمتر است و از این حیث موجب صرفه جویی در هزینه ها نیز خواهد شد.

مراکز بزرگ شل گیر خودرو عقب و جلو ارزان

مراکز بزرگ شل گیر خودرو عقب و جلو ارزانفروش عمده شل گیر خودرو ایرانی و خارجی از طریق مراکز بزرگ ارائه دهنده در فضای مجازی و حقیقی انجام می شود و جدیدترین نمونه های شل گیر عقب و جلو با قیمتی ارزان و کیفیتی عالی در اختیار متقاضیان سراسر کشور قرار می گیرد.

کسانی که تجربه ی رانندگی در جاده های ناهموار، کوهستانی یا روی آسفالت هایی با کیفیت پایین را داشته اند حتما از تأثیر فوق العاده شل گیرهای عقب و جلو بر محافظت از قطعات زیرین خودرو آگاهی دارند.

با وجود ضرورت استفاده شل گیرهای عقب و جلو خودرو در شرایط آب و هوایی و جاده ای دشوار و تأثیر آن بر سلامت سرنشینان و امنیت خودرو، شاهد آن هستیم که در برخی خودروها، این قطعه به صورت پیش فرض وجود ندارد و صاحبان خودرو باید قطعه ای مناسب را به صورت مجزا خرید و به آن اضافه نمایند.

به طور کلی هزینه ای که برای شل گیر می کنید نسبت به بسیاری از قطعات دیگر خودرو کمتر است؛ اگر برند مناسبی از شل گیر را برای عقب و جلو خودرو خود انتخاب کنید تا سال ها نیازی به تعویض و هزینه مجدد نخواهید داشت و همین امر بیانگر اهمیت دقت روی مرکز فروش این قطعه است.

بهترین عرضه کننده شل گیر هلالی پژو

بهترین عرضه کننده شل گیر هلالی پژوانتخاب بهترین فروشگاه شل گیر خودرو برای تهیه نمونه های برتر شل گیر هلالی پژو یا سایر اتومبیل های تولید داخل اهمیت زیادی دارد؛ نمایندگی های ارائه دهنده شل گیر هلاالی باکیفیت می توانند به عنوان مراکزی عالی برای عرضه بهترین محصولات به شمار آیند.

خصوصیات شل گیرها را می توان از دو جنبه مورد بررسی قرار داد؛ ‌مقاومت بالا در مقابل موادی همچون بنزین، اسید، ضدیخ و روغن از جمله خواص شیمیایی شل گیر باکیفیت است.

از خصوصیات فیزیکی که برای شل گیرها لحاظ می شود می توان به بالا بودن میزان ضربه پذیری، مقاومت نسبتا عالی در دماهای بالا و پایین و همچنین شرایط محیطی دشوار اشاره کرد.

جدیدترین لیست قیمت و مراکز یا نمایندگی های شل گیر هلالی در شهر خودتان را می توانید از طریق همین سایت به دست آورید.

شل گیر چپ خودرو ۴۰۵ یا راست آن و همچنین شل گیر جلو ۴۰۵ را می توانید از طریق تماس با مشاورین و کارشناسان این شرکت به صورت آنلاین به دست آورید.

مشخصات انواع شل گیر هلالی اعلا

مشخصات انواع شل گیر هلالی اعلااز مشخصات انواع شل گیر هلالی اعلا می توان به مواد تشکیل دهنده آن ها که شامل مواردی همچون پلی پروپیلن و پلی اتیلن است اشاره کرد.

در مورد شل گیر هلالی یا هر قطعه ای از لوازم یدکی های خودرو، خرید محصول اصل هم به صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند و هم به بازدهی آن ها و طول عمر مفیدشان می افزاید اما چگونه می توان از روی ظاهر این قطعات به میزان کیفیتشان پی برد؟

جدیدترین محصولات اصل تولید شده در شرکت های مختلف به صورت آنلاین و از طریق کاتالوگ هایی قابل تهیه یا دانلود هستند و اگر به کیفیت بسته بندی ها توجه کنید معمولا نمونه های تقلبی کمی پررنگ تر یا کم رنگ تر هستند.

نوع نوشته های روی بسته بندی و محصولات اصل و تقلبی نیز معمولا تفاوت هایی دارند که لوگو اصل شرکت نشان دهنده محصولات مرغوب می باشد.

معرفی با کیفیت ترین شل گیر هلالی ساخت ایران

معرفی با کیفیت ترین شل گیر هلالی ساخت ایراندو علت مهم باعث می شود که تولیدکنندگان خودرو و لوازم یدکی آن، فضای مجازی را به عنوان بستری مناسب برای معرفی محصولات خود در نظر بگیرند؛ شل گیر تولید داخل دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش عالی می باشد.

شل گیرهای هلالی ساخت ایران، دارای استانداردهای لازم بین المللی هستند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی نسبت به اکثر نمونه های خارجی دارند.

عکس های باکیفیتی از شل گیرهای هلالی تولید داخل در قالب کاتالوگ قابل دانلود در اختیار مشتریان تمام شهرها قرار می گیرد، بنابراین انتخاب محصولی بادوام و مقاوم به سادگی هر چه تمام تر امکان پذیر می باشد.

مشتری مداری به عنوان یک اصل مهم کاری، سرلوحه کارخانجات  تولید لوازم یدکی ساخت ایران می باشد و در این راستا محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت ارزان را به مشتریان ارائه می دهند؛ شاید همین امر، سبب فروش بالای آن ها در بازار داخلی و بین المللی شده است.

ایجاد تمایز بین مارک های مختلف شل گیر موجود در بازار نیازمند دانش و تجربه کافی می باشد؛ بنابراین پرسش از دوستان و آشنایان، نقش تعیین کننده ای در انتخاب بهترین مدل شل گیر دارد.

فروش شل گیر خودرو چپ و راست

فروش شل گیر خودرو چپ و راستبا توجه به افزایش روزافزون تعداد خودروها با مدل های مختلف، نیاز به قطعاتی مانند شل گیر چپ و راست نیز بیشتر می شود و خرید و فروش شل گیر عمده ای در تمام شهرهای کوچک و بزرگ مشتریان زیادی دارد.

بسیاری از مراکز ارائه دهنده شل گیر راست و چپ خودرو در کشور، امکان استعلام قیمت محصولات خود را از طریق سامانه های پیامکی یا اینترنتی فراهم کرده اند؛ با استفاده از این روش، بررسی قیمت ها در کوتاهترین زمان، امکان پذیر شده است و هیچ گونه نگرانی بابت تهیه شل گیر ارزان از نقاط مختلف کشور وجود ندارد.

شل گیر خودرو که با نام گل پخش کن نیز در بازار به فروش می رسد، علاوه بر این که موجب حفاظت اجزاء زیرین خودرو می شود و از آلودگی بدنه و زیر آن جلوگیری می کند، بر ظاهر آن نیز تأثیرگذار است.

قسمت عقب خودرو به واسطه استفاده از شل گیر، کاهش ارتفاعی پیدا می کند که باعث اسپرت به نظر رسیدن آن می شود و برای افراد مختلف بخصوص جوانان بسیار جذاب می باشد.

نحوه تشخیص شل گیر هلالی درجه یک

نحوه تشخیص شل گیر هلالی درجه یکمیزان تولید شل گیر هلالی با توجه به نیاز بازار و تقاضای مشتریان عمده و جزئی می باشد؛ ‌با توجه به استقبال مردم از خودروهای وطنی، نمونه های درجه یک و مرغوبی از محصولات، متناسب با انواع مختلف این خودروها تولید و به بازار عرضه می شود.

شل گیرها را معمولا از پلاستیک نرم می سازند و با استفاده از پیچ مخصوص، به خودرو نصب می کنند؛ بخشی از هوای اطراف موتور که موجب خنک شدن یا کاهش دمای آن می شود از شیارهایی که روی شل گیر تعبیه شده است عبور می کند و مزیت بزرگ این شیارها جلوگیری از عبور قیر یا گل و لای روی جاده ها می باشد.

هر یک از شرکت های تولیدکننده شل گیر هلالی در کشور لیبل هایی را بر روی محصولات خود درج می کنند که حاوی مشخصاتی در مورد اندازه، موارد استفاده و سایر اطلاعات تخصصی در ارتباط با آن می باشد و با استفاده از آن ها می توان به شناسایی بهترین و مناسب ترین شل گیر پرداخت.

سایت خرید عمده قطعات خودرو پژو ۴۰۵

سایت خرید عمده قطعات خودرو پژو 405انتخاب و خرید بهترین شل گیر خودرو ۴۰۵ برای بسیاری از دارندگان این نوع اتومبیل ها از اهمیت زیادی برخوردار است؛ با استفاده از نظرات کارشناسانی که در همین سایت فعالیت می کنند می توانید اطلاعات مفیدی از جدیدترین مدل های شل گیر عرضه شده به بازار را به دست آورید.

کیفیت عالی قطعات پژو ۴۰۵ تولیدشده در کشور باعث شده محصولاتی مانند شل گیر صادراتی، در بازار متقاضیان زیادی داشته باشد و تعداد زیادی از شرکت های بازرگانی به فعالیت در زمینه فروش آن در بازارهای بین المللی و بخصوص کشورهای همسایه بپردازند.

گردش در سایت ها و شبکه های مجازی خرید و فروش قطعات یدکی خودرو نقش مؤثری در پیدا کردن لوازم ایرانی ۴۰۵ با بالاترین کیفیت دارد اما این واقعیت را نیز نمی توان نادیده گرفت که قیمت قطعات نیز به عنوان فاکتوری مهم برای انتخاب مطرح می باشد و شل گیر قیمت ارزان دارای مشتریان زیادی در بازارهای داخلی می باشد.

سفارش شل گیر هلالی با قیمت شگفت انگیز

سفارش شل گیر هلالی با قیمت شگفت انگیزنمایندگی لوازم یدکی خودرو شرکت های مختلف در زمینه پذیرش سفارشات انواع شل گیرهای هلالی فعالیت گسترده ای دارند و ارائه این محصولات با قیمت شگفت انگیز از جمله خدماتی است که به مشتریان ارائه می شود. 

در هنگام خرید یا سفارش شل گیر هلالی باید به مشخصات فیزیکی آن ها توجه کرد؛ درخواست ضمانت و گارانتی های معتبر در مورد خرید اینترنتی اهمیت بالاتری دارد تا در صورت مشاهده ایرادات احتمالی بتوان جنس خریداری شده را برگشت داد، ضمن این که گارانتی، نشانه ی اطمینان شرکت از محصول ارائه شده و کیفیت آن می باشد.

مزیت های استفاده از شل گیر را به صورت فهرست وار در ادامه آورده ایم تا لزوم بکارگیری آن در خودرو تا حد زیا‌دی روشن تر گرددد:

  1. جلوگیری از کثیف شدن خودرو و نیاز به شست و شوی مداوم آن
  2. عدم پوسیدگی قطعات مربوط به قسمت های زیرین خودرو
  3. عدم ایجاد آلودگی برای خودروهای مجاور
  4. جلوگیری از ورود ذراتی همچون گرد و غبار یا موارد درشت تر به داخل جلوبندی خودروها
  5. کاهش احتمال بروز تصادفاتی که به علت کاهش دید راننده در روزهای بارانی رخ می دهد. 

خرید لوازم خودرو ایرانی از تولیدی

خرید لوازم خودرو ایرانی از تولیدیخرید لوازم خودرو ایرانی از طریق مراکز و نمایندگی های فعال در شهرهای مختلف، مورد توجه اغلب مشتریان می باشد اما تهیه آن به طور مستقیم و از انبار شرکت های تولیدی موجب حذف واسطه ها و در نتیجه کاهش هزینه ها می شود.

غالبا عمده فروشان لوازم یدکی خودرو در شهرهای بزرگ ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت حضوری و با مراجعه به کارخانجات تولیدکننده انجام دهند ولی روش های غیرحضوری نیز می توانند تا حد زیادی مانع اتلاف وقت شوند؛ به هر حال هر دو گزینه حضوری و غیرحضوری برای خرید و فروش عمده و جزئی لوازم مورد نیاز خودرو وجود دارند و هر مشتری می تواند جدیدترین محصولات را با بالاترین کیفیت خریداری نماید. 

شناخت انواع لوازم یدکی با کیفیت ایرانی

شناخت انواع لوازم یدکی با کیفیت ایرانیشرکت های مطرح خودروسازی در کشور، انواع لوازم یدکی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند و شناخت بهترین مارک های این قطعات می تواند کمک زیادی به انتخاب درست داشته باشد؛ در ادامه به گروه بندی های مختلف لوازم یدکی یک خودرو به صورت کلی خواهیم پرداخت:

  • سیستم ترمز
  • سیستم فرمان
  • سیستم مولد قدرت
  • قسمت های شاسی و بدنه
  • سیستم تعلیق
  • سیستم سوخت رسانی
  • سیستم انتقال قدرت
  • سیستم برق خودرو

به صورت جزئی نیز، قطعات هر خودرو شامل موارد زیادی می شود که برخی از مهمترین آن ها شامل قطعات جلوبندی، دسته سیم، دسته موتور، دلکو، جعبه دنده، بلبرینگ، سرسیلندر، انواع فیلترهای بنزین و روغن، ترمز، شمع، گاز، کلاچ، کاربراتور و کولر می باشد.

تمام قطعات اورجینال خودروهای ایرانی توسط شرکت های سازنده به صورت عمده ای در بازار عرضه می شود و به همین خاطر نگرانی چندانی برای تهیه این محصولات وجود ندارد و خدمات پس از فروش نیز از دیگر مزیت ها برای خرید مارک های ایرانی است.

فروشگاه اینترنتی شل گیر خودرو های تولید داخل

فروشگاه اینترنتی شل گیر خودرو های تولید داخلخرید و فروش شل گیر هلالی برای خودروهای تولید داخل از طریق اینترنتی موجب می شود مشتریان گزینه های بیشتری را برای انتخاب داشته باشند، بنابراین کیفیت و قیمت این قطعات در فروشگاه های اینترنتی، تنوع به مراتب بیشتری دارد.

مراکز فروش اینترنتی لوازم یدکی خودرو از روش های مختلفی محصولات خود را در معرض دید مشتریان قرار می دهند؛ در سال های اخیر، شبکه ها و کانال های مجازی به علت در دسترس بودن برای اکثریت افراد جامعه، مورد توجه اکثر شرکت های تولیدی یا مراکز توزیع و فروش قرار گرفته است.

پرطرفدار بودن فروشگاه های اینترنتی یا حضوری که به عرضه شل گیر درجه یک تولید داخل در بازار می پردازند علاوه بر قیمت مناسب، به علت دوام بالای آن ها نیز می باشد؛ بخش عمده ای از خس و خاشاک هایی که روی آسفالت ها وجود دارند به دلیل وجود شل گیر به چرخ ها نمی چسبد و در صورت چسبیدن نیز با نیروی گریز از مرکز از چرخ ها جدا می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید